Opublikowany w Uncategorized

Dla takich chwil …

Publikuję list, który dziś dostałam: 🙂

Dzień dobry,

na początku mojego maila chciałbym bardzo pogratulować tak dobrego bloga! 

Czerpie z niego bardzo dużo rad, pomysłów na moje własne zajęcia z dziećmi, z którymi

prowadzę zajęcia językowe.

Jestem uczniem liceum, moją przyszłość wiążę jako nauczyciel języka angielskiego.

Od dzieciństwa interesowałem się zawodem nauczyciela.

Satysfakcja nauczenia młodego człowieka jest czymś niesamowitym

Jestem już pewien na 100% co chcę robić w życiu i myślę, że oto właśnie chodzi.

Tacy nauczyciele jak Pani dają mi inspirację aby być jeszcze lepszym w tym co robię .

pozdrawiam,

Mateusz Gruba

Wzruszyłam się. Dla takich chwal warto brnąć dalej w to wszystko.Człowiek wie, że robi to,co kocha – uczy.

Kompletnie nie wiem,co mam mu odpowiedzieć….chyba zwyczajne, niezwyczajne: DZIĘKUJĘ!!!

thank_you

